.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح خط تولید آنتی‌بیوتیک سازی در ساری/ افتتاح 84 پروژه در ایام دهه فجر
فرمانداری شهرستان ساری گفت: ۸۴ پروژه به اعتبار بالغ بر ۱۶۵ میلیارد تومان طی ایام دهه مبارک فجر در شهرستان ساری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت فرماندار شهرستان ساری با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ۸۴ پروژه به اعتبار بالغ بر ۱۶۵میلیارد تومان طی ایام دهه مبارک فجر در شهرستان ساری افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص جزئیات پروژه‌های افتتاحی، گفت: پروژه‌های بزرگی در حوزه مسکن، اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی، داروئی و درمانی، برق، آب و طرح‌های هادی روستایی در شهرستان ساری افتتاح خواهد شد.

نوبخت با اشاره به پروژه افزایش ظرفیت پست توزیع برق ساری با اعتبار ۲۷میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، اظهار کرد: کمک به تامین نیاز مصرف انرژی مشترکین، افزایش پایداری شبکه فوق توزیع، جلوگیری از کاهش  ولتاژ و تامین بار مورد نیاز مشترکین منطقه از افتتاح این پروژه حاصل خواهد شد.

فرماندار مرکز استان مازندران با اشاره به اولویت تامین مسکن در اهداف دولت سیزدهم، بیان کرد: سه پروژه بزرگ شهرک‌ها و مجتمع‌های مسکونی با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان به همراه چندین واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در شهرستان ساری افتتاح خواهد شد.

وی افزایش خط تولید شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران و افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان بوعلی ساری را از شاخص‌ترین پروژه‌های حوزه دارو و درمان در مرکز استان مازندران اعلام کرد و افزود: با افتتاح خط تولید جدید در شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران، تولید این مجتمع داروئی به بیش از ۲هزار و پانصد تُن در سال افزایش خواهد یافت.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.